[Talk-hr] Biciklističke staze Hvar i autobusi Split

Goran Racic goranracic1 at gmail.com
Uto Ruj 10 13:13:35 UTC 2013

Pozdrav mapperi,

Evo me nakon dugo vremena. Ovih dana bih trebao postati otac po 2.put, pa
se javljam na kratko (dok jos mogu).

Ne znam jeste li primijetili, ali sam u medjuvremenu kompletirao
biciklisticke staze po otoku Hvaru, a unio sam ih na Wiki stranicu:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Biciklisticke_Staze#Biciklisti.C4.8Dke_staze_na_otoku_Hvaru
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Biciklisticke_Staze#Otok_Hvar

Isto tako, na OSM Wiki sam poceo unositi autobusne linije po Splitu (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Javni_prijevoz#Split)
koje je Janko jos prije napravio kao relacije, a na Wiki stranici Splita (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Split) sam pod javnim prijevozom naveo
turisticki autobus i turisticki vlakic. Nadam se da je ovako OK.

Pozdrav,
Goran

OSM: http://www.openstreetmap.org/user/CroKimba