[Talk-hr] Državne, županijske i lokalne ceste koje to u stvarnosti nisu

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Tra 28 15:24:07 UTC 2014

Dana 28. travnja 2014. u 17:00 hbogner <hbogner at gmail.com> je napisao/la:

> Ja sam isto razmišljao kao unclassified, ali sa dodatnim oznakama da se
> definira i objasni zašto smo tako stavili.
>
> Slično moramo i za ceste koje crtamo sa satelita a neznamo kakve su.
> Prije smo svi ucrtavali bez dodatnih atributa, ali sad se pokazuje velika
> potreba za što više atributa koji bi što točnije opisali neku cestu.

Mislim da moramo agresivno krenuti sa upisivanjem surface taga na 100%
cesta. Recimo, na sve autoceste i primary možemo odmah upisati
surface=asphalt (bar se nadam). Nadalje na sve županijske za koje znamo da
su asfaltirane, i tako dalje.

Na taj način ćemo vidjeti za koje ceste se ne zna surface, i tako bi
routeri mogli znati gdje je sigurno asfalt, a gdje je nesigurno pa bolje
zaobići.