[Talk-hr] Nazivi osm-hr servera

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Pro 4 12:33:59 UTC 2014

Vlejd, hvala na toj priči! Stari Hrvati (Slaveni?) su imali stvarno sjajne
legende, trebale bi se pretvoriti u nekakav crtić kako bi nam ušli u
kolektivnu svijest. Morat ću malo prošvrljati po toj strani Wikipedije.

Jel taj put po Učkoj mapiran? Moščenička Draga i Perun su tu, ali ne vidim
jel ucrtan i označen taj put: