[Talk-hr] Fwd: Re: OSM Tile server Hrvatska

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Pro 18 12:09:58 UTC 2014

Sjajno! Bravo svima koji su tome doprinijeli!

Evo karte svih tile servera:

http://dns.openstreetmap.org/tile.openstreetmap.org.html

Zanima me jel ove crtice zaista znače da mi opskrbljujemo Italiju,
Austriju, Mađarsku, cijeli Balkan, pola Afrike i jedan cijeli kontinent
(Antarktiku)?

> draft za https://blog.openstreetmap.org/ je spremljen, samo cekam da ga
jos netko pogleda pa da objavimo, a onda ide i na osm-hr.org