[Talk-hr] Fw: Help improve OpenStreetMap for the United States. 30-day challenge

hbogner hbogner at gmail.com
Sri Vel 12 21:24:35 UTC 2014

sad vidim da nisi u osm-hr dropbox share folderu, ako želiš pošalji mi
privatno mail pa ću te ubaciti, to vrijedi i za ostale koji žele

u međuvremenu evo ti fajl koji sam dobio u dwg i prebacio u gpx:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm-hr/osijek-staze.gpx

A pošta se nalazi u drugoj temi, pa se tamo raspiši.

pozdrav