[Talk-hr] Fw: Help improve OpenStreetMap for the United States. 30-day challenge

goranracic1 at gmail.com goranracic1 at gmail.com
Čet Vel 13 08:36:27 UTC 2014

Imas pravo, i ja sam se radije uhvatio npr. HOT taskova nakon tajfuna Haiyan/Yolanda, ali sam svejedno ovo proslijedio ako je netko ipak zainteresiran. A trenutno radim i na 3D-izaciji svog kvarta pa ni nemam bas vremena za ovo.

Pozdrav,
Goran
OSM: http://www.openstreetmap.org/user/CroKimba

Sent via BlackBerry from Vodafone