[Talk-hr] Garmin karte

Gour gour at atmarama.net
Sri Ožu 5 11:59:07 UTC 2014

On Wed, 05 Mar 2014 12:22:11 +0100
Hynek Suchy <suchyh at gmail.com> wrote:

> karte jesu rutabilne, ja ih redovito koristim..

E to mi je drago čuti.

Nedavno sam prešao s Linux-a na Free/PC-BSD i sada oraktički imam vbox s
XP-em samo zbog nadogradnje Garmin karata.

IIRC, LandkarteQT bi trebala normalno raditi s OSM kartama, pa bih onda
uskoro mogao očekivati eliminaciju XP-a i vbox-a. :_)

> ne mogu ih usporedjivati s adria/NT ali sam siguran
> da su tocnije i aktualnije nego adria karte

U mojoj okolini imao/imam problema s AdriaRoute, a nadam se da ću jednom
naći i vremena za neki OSM doprinos...za sad sam barem nadopunio svoj
stari OSM račun. :-)

Pozdrav,
Gour

--
Perform your prescribed duty, for doing so is better than not
working. One cannot even maintain one's physical body without work.

http://www.atmarama.net | Hlapicina (Croatia) | GPG: 52B5C810