[Talk-hr] Hrvatsko-slovenska granica

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Ožu 27 14:23:19 UTC 2014

Greškom poslao samo Hrvoju pa šaljem prijepis:

Janko:
Kakav je zapravo status granice? Nisam upoznat do kraja. On poteže granice
kakve Slovenija priznaje?Trebalo bi pogledati što se radi kad postoje dvije
granice, jedna naša i jedna njihova. Možda crtati duplo da se Hrvatska i
Slovenija preklapaju.

Hrvoje:
Dok se nerjesi arbitraza crta se ona po međunarodnom zakonu o pravima mora,
tkao nekako, a poslej arbitraže ona koja se odredi.
vratio je frajer donekel nazad
trebamo od dgu trazit graniuc :D

Janko:
Ako se frajer javlja onda je valjda problem riješen. Moramo dočekati
arbitražu koja bi trebala biti gotova do ožujka 2015:

http://www.jutarnji.hr/nakon-18-godina-spora-sa-slovenijom--granicu-u-piranskom-zaljevu-znat-cemo---u-ozujku-2015---/1024250/

Dana 27. ožujka 2014. u 15:10 Hrvoje Bogner <hbogner at gmail.com> je