[Talk-hr] Zaštićena područja u Hrvatskoj

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Stu 18 22:57:40 UTC 2014

Pozdrav,

palo mi je na pamet da bi trebali odrediti tagove za pojedine vrste
zaštićenih područja u Hrvatskoj. Našao sam stranicu na wikiju gdje su
korisnici po državama odredili što je koji tag, i bazira se na tagu
boundary=protected_area:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dprotected_area#Nature-protected-areas

U našim zakonima sam našao slijedeća područja:

strogi rezervat,
nacionalni park,
posebni rezervat,
park prirode,
regionalni park,
spomenik prirode,
značajni krajobraz,
park-šuma,
spomenik parkovne arhitekture

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/288893.html

Predlažem da im po tom rasporedu dajemo brojeve, strogi rezervat bi dobio
protect_class=1, a spomenik parkovne arhitekture bi dobio protect_class=9.
Ako se većina slaže, to ću upisati u tablicu za Hrvatsku. Ako se kasnije
pokaže da bi taj raspored trebao biti drugačiji, nije problem promjeniti.

Ti tagovi se ne renderiraju na glavnom OSM layeru. Gledao sam kako to rade
oko nas, i Talijani dodaju tag leisure=nature_reserve kako bi se to
renderiralo. Tag mi baš nema nekog smisla, ali ako je nekom važno da se
renderira na glavnom layeru, ovo je vjerojatno najmanje loše rješenje.

Janko Mihelić