[Talk-hr] Nadogradnja osm-hr serverske infrastruktura

hbogner hbogner at gmail.com
Pet Stu 21 18:34:36 UTC 2014

To je Tiles CDN, tako da bi trebao servirati samo sličice.

Na data.osm-hr.org serveru smo pali na samo 28 giga slobodnog mjesta i
popunjava se sa 1-2 giga mjesecno.
Ovo sto sam za sad napisao su samo ideje kako bi to mogli sloziti.
Sve još možemo promjeniti, samo trebamo dobro smisliti kako.

Ova dva nova imaju prednost da u njih idu SATA diskovi koji su jeftiniji
za nabavku, te imamo sve potrebno za ubacivanje novih diskova, ali imaju
manje RAM-a.
Ovi prvi imaju više RAM-a, SAS diskove koji su brzi, ali manji i
skuplji, te za njih nemamo ladice osim za one koji vec imamo.

Ovi novi bi bili bolji za stotage a ovaj stari za number crunching i/ili
smjestaj baze.

Sve ideje koje vam padnu na pamet napišite da i ostali to znaju.
Više glava je pametnije :D

Potrudio sam se i nabavio ih, sad ih moramo kvalitetno uposliti.
Imam jos nekih ideja, ali sad nestignem sve zapisati, podsjetite me za
tjedan dana kad zavrsim putovanje okolo.

Hrvoje