[Talk-hr] Okrugli stol - Informacije javnog sektora: Izazovi i mogućnosti ponovne uporabe informacija u RH

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sri Stu 26 18:51:49 UTC 2014

Moram priznati da mi je drago da se o tome uopće priča. Hvala na
izvještaju! Imam osjećaj da će DGU biti tvrd orah, ali valjda ćemo uspjeti
izvući barem ove granice koje je nemoguće dobiti sa satelitskih snimaka ili
sa terena. Možemo periodički pisati po LinkedIn grupi i stvarati pritisak
kako se ne bi zaboravilo na to.

Napisao si da je poziv u privitku, jesi to zaboravio staviti ili možda ne
može privitak na mailing-listu?

Janko

Dana 26. studenoga 2014. u 19:25 Dražen Odobašić <dodobasic at gmail.com> je