[Talk-hr] Okrugli stol - Informacije javnog sektora: Izazovi i mogućnosti ponovne uporabe informacija u RH

hbogner hbogner at gmail.com
Čet Stu 27 00:30:43 UTC 2014

Na listu nemogu privitci, bilo tekstualni, bilo pdf.

DA DGU je tvrd orah. U četvrtak na CUC je isto bio okrugli stol na temu
otvorenih podataka te sam ja učestvovao kao predstavnik OSM zajednice.

Bili su predstavnici ministarstva uprave i povjerenica za informiranje.
U razgovoru prije, poslje i tokom okruglog stola došli smo do toga da
njih interesira koji setovi podataka su ljudima interesantni.
To im je bitno da znaju na koje se setove podataka opredjeliti, moraju
odrediti prioritete, jer ako potroše mjesece na set podataka koji će
skinuti jedna osoba godišnje onda je to potrošeno vrijeme.
Prije okruglog stola sam im direkt rekao da nas interesiraju DGU setovi
podataka, izraz njihovog lica je bio dovoljan :D
Znaju da svi traže te podatke, ali za sad nemaju uspjeha sa DGU.

Hrvoje