[Talk-hr] Naselja u OSM-u

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Lis 21 21:21:15 UTC 2014

Dodobas je nedavno dao link na popis vrtića u Zagrebu, pa sam i njih stavio
u svoj žrvanj:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/14jkoTkXSnkemNRStpJPi64lo8xPJLJufyKAqTWuKFO0/edit?usp=sharing

Adrese koje su stavili su spojeni ime ulice i broj, pa bi broj trebali
razdvojiti u slijedeću kolonu. Ako netko želi biti admin jednog od ovih
usporedbi, neka se javi pa ću mu dati prava da uređuje i osvježava tablicu.
 Također, imena vrtića su pisana velikim slovima, ali to nam ionako ne
smeta jer vrtići u OSM-u obično imaju oblik "Dječji vrtić xxx" pa se imena
ne slažu. Trebao bih napraviti dodatak da uspoređuje jesu li imena barem
slična pa oboji žuto.

E da, sad sam stavio da napiše koliko je daleko podatak u OSM-u od
koordinate u službenim podacima.

Koju da tablicu slijedeću radim? Ovo je zabavno :)

Janko