[Talk-hr] Informacije za planinarska društva i suradnja s Hrvatskim planinarskim savezom

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Ned Vel 1 19:59:19 UTC 2015

Dana 1. veljače 2015. u 20:08 Weigand Petar <weigand.petar at gmail.com> je
napisao/la:

> Zato sam pitao dal ima neki predložak za mail koji
> je možda lijepo sročen i usmjerava čitatelja na cilj OSMa, a ne da
> postavlja ovakva (u najmanju ruku besmislena) pitanja...
> Ako nema, ja ću na svoj način već nekako pitati koga mogu i vidjeti šta će
> iz toga ispasti.

Ja sam to svaki put iz glave, otprilike. Recimo:

Pozdrav,

javljam se u ime zajednice OpenStreetMapa. Mi se bavimo stvaranjem karte
svijeta, besplatne i svima slobodne za korištenje. Javljam vam se jer me
zanimaju vaši podaci koji mogu biti jako korisni za našu bazu podataka.
Radi se o podacima planinarskih kuća, njihovih zemljopisnih koordinata,
opremljenosti sa krevetima, kaminima, i raznim drugim uslugama dostupnima
na Vašim stranicama. Ako nam dopustite da unesemo vaše podatke, oni će
postati svima dostupni pod licencom ODbL. Više o licenci ovdje:

http://www.openstreetmap.org/copyright

Nadamo se da ćete pomoći u stvaranju najveće slobodne karte svijeta.
Unaprijed hvala na odgovoru,

Janko Mihelić

Više informacija o Talk-hr mailing listi