[Talk-hr] Sluzbena imena ulica u ZG

Filip tfilip at outlook.com
Pon Vel 2 13:27:26 UTC 2015

Ima li smisla kontaktirati ih i tražiti podatke?
Iskreno, mislim da ne bi saznali nešto novo što već ne znamo. Imamo puno
više slobode od njih (mislim na tagove). Jednom kad odlučimo koje ćemo
tagove za koje slučajeve koristiti, jedino što nam preostaje je
primijeniti na cijeli sustav da nam se ne događaju slučajevi "Ulica
Milana Amuša (Amruševa)". Također mislim da lokalno znanje treba imati
veću težinu od službenih izvora.