[Talk-hr] scripta za OSM Notes (samo svoje nerjesene)

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Uto Vel 3 14:25:02 UTC 2015

BTW vidim da su DNSovi za osm-hr.org na mojsite.com, moze netko tko
ima pristup tamo dodati:

my-notes.osm-hr.org = 193.198.233.210

(da mogu sloziti virtualhost koji ce se vrtiti kao poseban user.
security i tako to)

ili meni dojaviti podatke za izmjenu DNSova...

--
Opinions above are GNU-copylefted.