[Talk-hr] Informacije za planinarska društva i suradnja s Hrvatskim planinarskim savezom

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Sij 27 14:22:28 UTC 2015

Pozdrav!

Drago mi je da se javlja inicijativa sa strane planinara.

Razmišljao sam o kontaktiranju HPS-a  par puta, ali sam dobio utisak da oni
ne bi prepustili svoje podatke. A uz to, dobili smo dopuštenje sa stranice
http://gps-planine.com/ da ucrtamo sve podatke od tamo, što je već puno.
Mislim da bi bilo dobro ucrtati i kontrolne točke raznih obilaznica.

Naravno, dobiti podatke sa HPS-a bi bilo sjajno, oni imaju i informacije o
opremljenosti planinarskih kuća što je jako vrijedan podatak. Mogu ih ja
kontaktirati pa ćemo vidjeti. Možeš i ti ako misliš da će pomoći što si
član planinarskog društva. Treba nam njihov službeni mail da nam dopuštaju
da koristimo njihove podatke u OpenStreetMapu.

Što se tiče edukacije, bilo bi dobro prevesti par wiki članaka koji govore
o planinarskoj temi, i da se dogovorimo oko tagova koje ćemo koristiti.

Janko Mihelić, Janjko u OSM-u
Dana 27. 1. 2015. 13:13 osoba "Weigand Petar" <weigand.petar at gmail.com>