[Talk-hr] Informacije za planinarska društva i suradnja s Hrvatskim planinarskim savezom

hbogner hbogner at gmail.com
Sri Sij 28 13:02:31 UTC 2015

Dakle ako daju podatke i ako su ih kasnije spremni održavati, onda
super, tako ćemo uvijek imati svježe podatke.
Ako žele samo dati podatke onda su oni samo odgovorni za podatake do tog
dana kad su dali podatke i tu njihova odgovornost prestaje za sve
kasnije promjene.
Tko im garantira da su Google, Bing, ili TK25 točni :D

Rendering na Garminu ovih naših karata ili općenito Garmin OSM-a?
Svaka pomoć oko ovog našeg je dobrodošla ;)

I ja preporučam da kupe, ali nek prvo isprobaju pa vide dali im se
sviđa. Zato sam na kraju i naveo da kupe ako im se sviđa :D
Bilo je slučajeva da su ljudi kupili pa im se nesviđa jer nije kao
google ili neka druga navigacija koju su navikli koristiti... Takvi
ljudi su obično glasni i rade štetu OSM projektu i OsmAnd aplikaciji.

Moja preporuka je dakle vektorka karta koja dolazi uz aplikaciju +
vektorske slojnice i hillshade koji omogućava ovaj plugin.
Sve je to dostupno za offline korištenje.
Izbjegavao bi skidanje offline tiles jer oni omogućuju smao pregled, dok
vektorska karta omogućava i routing, veći je u odnosu na vektorsku kartu
i bespotrebno opterecuje servere.
Trenutno OsmAnd ažurira karte svijeta svakih ~10 dana, ali u planu je i
dnevni export na našem serveru, slično kao i za Garmin.

Imamo mi neke prijašnje prezentacija pa baci pogled:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20100305-osm-karlovac-dodobas.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20100305-osm-karlovac-hbogner.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20110516-osm-dorscluc-hbogner.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20131227-pazin-predavanje.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20140618-dorscluc-hbogner.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3220458/osm/20141119-cuc_radionica.pdf

Što se tiče pismenih uputa kreirali smo PDF uputstva od
http://learnosm.org/hr/beginner/

U planu su daljnje dio po dio upute na osm-hr.org o tome kako nešto
nacrtati i urediti.

Hrvoje