[Talk-hr] Informacije za planinarska društva i suradnja s Hrvatskim planinarskim savezom

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Pet Sij 30 21:51:09 UTC 2015

U prilogu su podaci o planinarskim domovima koje sam skupio još
2007...nešto osobno, nešto sa raznih foruma a dio od prijatelja planinara
(sa GPS uređaja). Niti jedna koordinata nije preuzeta sa stranica HPD  Ako
pogledate last modified date je Tue 17 Jul 2007, a tada HPS nije imao
ništa. Ovo je tada zasigurno bio prvi pokušaj skupljanja tih podataka.
Dakle slobodno se mogu koristit, ali ne mogu garantirati ažurnost.
Ja sam isto u jednom trenutku uložio neki trud za objasniti ljudima iz
HPS-a što je OSM ali nije išlo. Možda bude lakše iznutra.