[Talk-hr] Upit o podacima zdravstvenih ustanova

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Ned Lip 21 10:40:03 UTC 2015

Poštovanje,

javljam se u ime OpenStreetMap korisnika. OpenStreetMap je projekt
stvaranja besplatne i slobodne karte Svijeta koju svatko može koristiti.
Zanima me bi li mogli upisati podatke o zdravstvenim ustanovama sa
slijedećih adresa:

http://data.gov.hr/dataset/adresar-zdravstvenih-ustanova-privatnih-praksi
http://data.gov.hr/dataset/lokacije-ordinacija-primarne-zdravstvene-za-tite

Baza podataka OpenStreetMapa je pod licencom ODbL, više o njoj ovdje:

http://www.openstreetmap.org/copyright

Licenca je većinom kompatibilna sa licencom koja se spominjete na Vašoj
stranici, Creative Commons, pa mi se čini da ne bi trebalo biti problema,
ali za svaki slučaj vam se javljam kako bih dobio dopuštenje.

Hvala,

Janko Mihelić

Više informacija o Talk-hr mailing listi