[Talk-hr] Rijeka ortofoto - dozvola

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Svibanj 4 21:34:48 UTC 2015

Svaka čast, jako uzbudljive vijesti!

Ipak, prvo bih provjerio jesu li to zaista njihove ortofoto karte ili ih
oni samo koriste. Ponekad ljudi zaborave da nešto samo iznajmljuju. U karti
sa podacima možda ima nekih granica koje je Rijeka kupila od DGUa ili nekog
drugog. Ako je to stvarno sve njihovo, onda možemo dalje.

Ovo daje nadu da bi takvo nešto mogli probati i u drugim gradovima.

Janko