[Talk-hr] Izrada plakata?

Vedran Stojnović phidrho at gmail.com
Sri Ruj 21 21:24:46 UTC 2016

Mogu ja pomoći. Trenutno nisam u Osijeku, ali vraćam se u nedjelju navečer
pa se možemo naći sljedeći tjedan da me uputiš što ste planirali. Možemo
čak i nekakvu radionicu dogovorit, pa da upoznamo veći broj ljudi s tim ako
ima zainteresiranih, mislim općenito s kreiranjem karte na temelju OSM
podataka.

Srdačan pozdrav,
Vedran Stojnović.