[Talk-hr] Liberland na spornom teritoriju između HR i SRB

Vedran Stojnović phidrho at gmail.com
Pon Srp 3 10:08:40 UTC 2017

Prije dva tjedna sam poslao mail, ali izgleda nije prošao zbog slike. Sada
vidim da su podaci na karti ispravljeni ali svejedno mislim da bi se
trebali izjasniti povodom ovoga. (možda ste već razgovarali u vezi toga na
IRC-u):

Na spornom teritoriju je neki dan ukartiran "grad" liberpolis.

Mislim da bi se trebali dogovoriti što ćemo poduzimati povodom ovog
"pokreta". Prema Wikipediji, naši političari su prokomentirali da će to
pripasti ili Hrvatskoj ili Srbiji i nikome drugome, dok sa srpske strane
postoji izjava kako se oni drže sredine Dunava. Ako netko još nije čuo za
Liberland, više informacija može naći na:

https://hr.wikipedia.org/wiki/Liberland

https://liberland.org/en/main/

Iskreno, nemam ništa protiv i da to jednog dana postale "Liberland", ali
mislim da nema razloga da bude na karti dok god traje spor između RH i SRB.
Moje mišljenje je da treba pratiti područje i brisati "nebuloze" (možda
prijavljivati korisnike koji ucrtavaju, ne znam koja je procedura s tim se
nisam nikad bavio).

Kakvo je vaše mišljenje u vezi ovoga?

--
Srdačan pozdrav,