[Talk-hr] DigitalGlobe: Satelitske fotografije za OSM

Ivan Delac ivan.news2 at gmail.com
Ned Svibanj 28 14:58:20 UTC 2017

Janko Mihelić napisa:
> Kad bih se morao kladiti, rekao bih ne, ne može se koristiti. Ali iskreno,
> ne vidim načina na koji bi te uspjeli uhvatiti za takvo nešto.

Nema šanse da je zabranjeno očitati koordinatu neke točke i poslje je
koristiti za, npr., doći na to mjesto ili namještanje podloge. Znači to
nije
kopiranje niti distribuiranje, to je samo korištenje i gledanje, a to
nije zabranjeno.
Evo našao sam što piše: "Zabranjeno je svako mijenjanje, umnožavanje,
distribuiranje podataka, na bilo kojoj vrsti medija, sadržanih u sustavu
Geoportal DGU. Sadržaj dostupan na internetskoj stranici Geoportal DGU
korisnik ne smije kopirati radi stvaranja baze podataka u elektroničkom ili
drugom obliku te javno koristiti i distribuirati prema trećim osobama."

Više informacija o Talk-hr mailing listi