[Talk-hr] Munjeviti meetup

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Lis 19 21:08:11 UTC 2017

Samo smo nas dvojica bili. Pričali smo većinom o njegovom pokušaju da
napravi OSM zajednicu u BiH. On je zapravo Čeh koji ima veze sa BiH, i
sada, pošto je Češka izmapirana, pokušava nešto srediti u BiH. Sjajno priča
srpsko-hrvatski, ali mu je problematično sa raznim lokalcima koji ga baš i
ne slušaju pošto nije odande. Ja sam malo pričao o našim problemima i
uspjesima, i tako. Vrlo ugodan razgovor uz pivu.

To je moj zadnji meetup, nisam bio poslije. A mogli bi.

Janko