[Talk-hr] CC u OSM-u

Dražen Tutić dtutic at geof.hr
Sri Tra 11 12:15:11 UTC 2018

Hvala. Da, u međuvremenu sam to shvatio i istovremeno izgubio volju za sudjelovanjem u OSM-u. Čini mi se da je stvar nepotrebno komplicirana i ovaj put na štetu OSM-a.

Na popisu dobivenih izricith dopustenja nema Hrvatske?! Što zaključiti?

Pozdrav, Dražen

---- talk-hr-request at openstreetmap.org wrote ----

Talk-hr posaljite mailing list poruke na
        talk-hr at openstreetmap.org

Da biste se pretplatili ili odjavili preko Weba, posjetite
        https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
ili, koristeci mail, posaljite poruku sa naslovom ili sadrzajem 'help'
na
        talk-hr-request at openstreetmap.org

Osobi koja odrzava listu mozete se obratiti na
        talk-hr-owner at openstreetmap.org

Kada odgovarate, uredite Vasu Subject: liniju tako da je malo
detaljnja od "Re: Sadrzaj Talk-hr digesta..."

Današnje Teme:

   1. Re: CC licenca (Talk-hr Digest, Broj 93, Izdanje 8)
      (Darko Sokolić)

Message: 1