[Talk-hr] Renderiranje je zapelo?

Ivan Delac ivan.news2 at gmail.com
Čet Pro 13 13:48:18 UTC 2018

hbogner napisa:
> I ja sam uočio probleme sa sporijim učitavanjem, te sam skužio da s
> mreža zakucava na 100mega, prijavio sam to i limit na serveru je
> promjenjen tako da se sad manje država spaja na njega, te je nakon toga
> učitavanje sa 5 sekundi palo na ispod 1 sekunde.

Onda je najvjerojatnije do toga. Prije jedno mjesec dana je bilo
neizdrživo, sad je donekle prihvatljivo iako nije baš bajno. Povlači mi
tajlove ne brže od 1 Mbit/s. Upravo sada isprobavam i dosta varira brzina,
unutar 5 minuta jednom učita stranicu za 2 sekunde da bi za par minuta bilo
5 ili čak do 19 sekundi.

Evo taj HAR file, ali mislim da nije problem do mene jer samo Mapnik šteka.
Humanitarian i cycle map rade savršeno.
https://www.dropbox.com/s/ypvv50mirc8fj7i/har%20osm.zip?dl=0

Više informacija o Talk-hr mailing listi