[Talk-hr] Eko karta zavoda Andrije Štampara

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Pon Vel 12 11:11:23 UTC 2018

Janko,
naručitelj je Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ pa
mislim da njima treba poslati mail. Onda na osnovu te informacije oni šalju
zahtjev izvođaču da tu informaciju stave na kartu.
To je radila IGEA (dio je IN2 grupe) i očigledno ih nisu upozorili na
uvjete korištenja OSM podataka.

Darko