[Talk-hr] Eko karta zavoda Andrije Štampara

Borut Maricic borut.maricic at borut.eu
Sri Vel 14 00:36:43 UTC 2018

Izbjegavam se suviše miješati, jer baš i nisam aktivan u HR.
No ipak, i ja mislim kao Hrvoje: Da, po meni si Janko u
pravu i to zaista treba pokrenuti. Koliko sam mogao naći i
razumjeti, slučaj se može odmah unijeti i u odgovarajući
popis na wikiju, a onda se kontaktira izdavač. Procedura,
pojašnjenja i popis slučajeva su tu:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lacking_proper_attribution

Ja bih poruku slao istovremeno i "naručitelju" i
"realizatoru radova". Mislim da je planirani dopis vrlo
prijazan (možda čak i malo previše - pitanje je da li će oni
to shvatiti ozbiljno).

Ne mogu vjerovati da firma koja napravi takvu ozbiljnu i
hvale vrijednu aplikaciju previdi/zaboravi OSM-licencu. Za
mene je to svinjarija (koja nije HR-posebnost - nađe se toga
i u AT, samo nisam imao energije pokretati "službeni"
postupak).

Pozdrav,
Borut

2018-02-13 22:16:45 hbogner (hbogner+news at gmail.com):