[Talk-hr] Eko karta zavoda Andrije Štampara

hbogner hbogner+news at gmail.com
Sri Vel 21 10:34:42 UTC 2018

Da github issues može za ove koji nemaju atribuciju i krše licencu na
drugi način.
Mislio sam više kao:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/List_of_OSM-based_services
u kombinaciji sa:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lacking_proper_attribution

Mislim da sam negdje već vidio listu servisa koji koriste OSM ali sad
više nisam siguran jesam li to vidio, ili sam samo mislio tako nešto
napraviti za RH...

PS. sad vidim i primjer za slanje emaila:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lacking_proper_attribution/Example_email

Hrvoje