[Talk-hr] Imena ulica

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Ožu 5 10:48:04 UTC 2018

Darko Boto je malo više rekao:

>Vlasnik podataka u kojima su sadrzani i sluzbeni nazivi ulica je DGU, pa
ukoliko mislimo slati neki upit to je adresa na koju se trebamo obratiti.
Jos sam dobio informaciju da Bandic gura projekt s kojim bi se zamijene sve
ploce sa nazivima ulica, ali i plocice sa kucnim brojevima pa ukoliko to
prodje (mada sumljam.. puno je to novaca) taj ce se kaos sa razlicitim
nazivima ulica rascistiti koliko toliko.

Valjda je DGU neki autoritet. Ali nisam stručnjak u tom polju.

Uglavnom, još bih spomenuo ovu stranicu na OSM Wikiju:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Names#Abbreviation_.28don.27t_do_it.29

Gdje piše da se ne skraćuju imena ulica, čak i ako je na ploči skraćeno,
mora se upisati puno ime.

Janko