[Talk-hr] OSM meetup 2019-05-21

hbogner hbogner+news at gmail.com
Čet Lip 6 18:14:13 UTC 2019

On 30. 05. 2019. 10:03, hbogner wrote:

> Idući meetup može biti specifično vezan za suradnju sa sindikatom
> biciklista, čak možemo i u njihovim prostorima:
>
> "
> Imamo prostor: Ribnjak 3.
> Iduci tjedan nam ne odgovara, ali onaj kasnije da (10.-12. 6.).
> Za stare snimke ne znam jos gdje su i imamo li ih skupa s gpx tragom.
> "
>
> Google doc uz njihovo dopuštenje prebačen na
> https://pads.ccc.de/osm-hr-sindikat-biciklista

Nastavak

Prva stvar:
Preuzeo sam ~46GB video materijala(1280x720) sa pripadajćim GPX logovima.

Uspješno je sekvenciran testni video, bilo sa 0.5s, bilo sa 2s
rezolucijom, tj jedan frame svakih 0.5s ili svake 2s, provjereno je to radi.
Problem je što su neki GPX logovi loši jer je snimanje započeto prije
nego je GPS dobio poziciju tako da nemamo preklapanje vremena.
Naravno to se dogodilo na prvom videu kojeg sam testirao.
Drugi video je imao valjani GPX log i uspješno su georeferencirane
sekvence pojedinog video fajla.

Trebalo bi provjeriti GPX logove za svih ~46GB video materijala,
pobrisati video materijale koji imaju loše logove, georeferencirati sve
sekvence, možda provjeriti sve skvence te brisati stajanje na
semaforima, te na kraju sve uploadati.

Treba s njima dogovoriti pod kojim accountom, rađe bi pod specifično
njihovim radi kasnijeg sortiranja, ali to treba s njima dogovoriti.

Druga stvar:
Sastanak s njima oko infrastrukture i tagiranja?

Pozdrav, Hrvoje