[Talk-hr] Pomoc oko oznacavanja zona pokrivenosti

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sri Lis 16 15:21:23 UTC 2019

Evo i zadnjeg dofa, 2011. Njega sam isto kao i 2014/2016, složio od spojeva
drugih plus malo popravljanja. On je malko uži od drugih, tako da mi je
onda kod njega ispalo da su sve ucrtane granice malko dalje od pravih
granica snimaka, ali mislim da nije prestrašno. Ako netko želi popravljati,
slobodno. Meni je dosta :D

https://github.com/osm-hr/editor-layer-index/blob/gh-pages/sources/europe/hr/dgu-dof-2011.geojson