[Talk-hr] Hrvatske podloge od sad dostupne kao standardni slojevi u editorima

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Lis 31 15:42:51 UTC 2019

Sjajno!

Još bih nadodao da možemo smatrati da su pomaci pozadine na ovim snimcima
zanemarivi, tako da više nije potrebno pomicati pozadine po GPS tragovima.
Ako ima neko područje koje ima pomak, ispravite me.

Mene zanima, tko odlučuje koja pozadina je najbolja za neko područje? Zašto
nisu DOF 2018 i DOF 2017 odabrani kao najbolje pozadine za ostatak Hrvatske?