[Talk-hr] Javni prijevoz u Zagrebu

Ivan Habunek ivan at habunek.com
Ned Ruj 29 14:24:22 UTC 2019

Napravio sam eksperiment sa busom 103 gdje sam ucrtao stanice uz put (public_transport=platform), a nisam ucrtao stajališta na way (public_transport=stop_position):

Skinuo sam generiranu kartu sa data.osm-hr.org i ubacio je u OsmAnd da isprobam routing, i drago mi je reći da radi. \o/

Testna vožnja je Britanac => Hotel As na Kraljevecu. Ispravno je našao put, napisao početnu, silaznu i usputne stanice. Evo par slika:
https://imgur.com/a/eyJJGya

Ako vi nemate ništa protiv, ja bih nastavio mapirati rute u ovom stilu, bez stop_position, pošto radi za routing, a i upute na OSM wikiju to predlažu.

Pozdrav,
Ivan

P.S. spomenuo sam da ovo radim na lobste.rs i već su me zvali da prijavim predavanje za sotmsee.org :)

Više informacija o Talk-hr mailing listi