[Talk-ht] Mapbugs: Major error!? (in cite soleil)

Pierre Béland infosbelas-gps at yahoo.fr
Thu Nov 24 15:33:12 GMT 2011

Français

Jaakko Helleranta a écrit le 2011-11-24  08:09:48
> Major error!?:
> 18.57242° N, 72.33211° W
> These z18 tiles were just served to me from osm.org/mapnik (photo should be attached, thanks to Maverick, my favorite Android map app).
Jaakko
Pas de problème via mon navigateur internet. Ces coordonnées pointent près de l'École mixte Saint-Thomas, rue Vilfort.
Pierre Béland

kreyòl

Jaakko Helleranta te ekri a 2011-11-24 08:09:48
> Major error!?:
> 18.57242 ° N, 72.33211 ° W
> These z18 tiles were Just served to m from osm.org / mapnik (foto should be attached, thanks to Maverick, mwen figi Android map app).

Jaakko

T gen pwoblèm atravè mwen navigatè entènèt. Sa yo enfòmasyon pointent bò lekòl mixte Sen Toma, lari Vilfort.

Pierre Béland

English

Jaakko Helleranta wrote on 2011-11-24 8:09:48

> [...]
> These z18 tiles were just served to me from osm.org/mapnik (photo should be attached, thanks to Maverick, my favorite Android map app).

No problem via my browser. These coordinates link near the St. Thomas School mixed, Vilfort street.

Pierre Béland