[Talk-ht] Taguer les espaces agricoles comme jardins familiaux / Tagging farmlands as allotments

Brian Wolford worldwidewolford at gmail.com
Ven 30 Mar 02:38:16 BST 2012

Interesting. I was just looking at this tag earlier this week. It was one I
saw Serge was using. At first I didn't like it. But then upon thinking
about it and what it was being used to mark I became OK with it.
In many of the southern towns there will be a small patch of land in the
city with banana trees in it. They just produce a small amount of bananas
for the keepers of the land. For this feature I thought that
"landuse=allotments" might actually be quite an appropriate tag.
For an "urban agriculture" where it is a smaller piece of land, that isn't
what would be called a farm. And not properly classified as a garden
either, because it is being used for food production, so leisure=garden
would not fit.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dgarden

my thoughts
-brian
============
google translate french:
Intéressant. Je viens de regarder à ce tag plus tôt cette semaine. Il
était celui
que j'ai vuSerge a été utilisé. Au début, je n'aimais pas ça. Mais alors sur
 d'y penser et ce qu'il a été utilisé pour marquer je suis devenu OK avec
lui.
Dans la plupart des villes du Sud il y aura un petit lopin de terre dans la
ville avec des bananiers en elle. Ils ont juste Producteur d'une petite
quantité de bananes pour lesgardiens de la terre. Pour que cette
fonctionnalité je pensais que "landuse=allotments" pourrait en fait être
tout à fait la balise appropriée.
Pour le «agriculture urbaine» où il est un petit morceau de terre, n'est-ce
pas ce qu'on pourrait appeler une ferme. Et pas correctement classé comme un
 jardin répète, car il est utilisé pour la production alimentaire,
afin leisure=garden
 ne tiendrait pas.

==========
google translate kreyol:

Enteresan. Mwen te jis kap nan nivo sa a tag bonè nan semèn sa. Li mwen te
wè Sergete itilize se te youn. Nan premye fwa mwen pa t 'renmen li. Objektif
 Lè sa a, sou pansesou li e sa ki te ki te itilize Pou make Mwen te vin OK avèk
li.
Nan anpil nan tout ti bouk nan zòn sid yo pral gen yon ti plak nan peyi nan
vil la ak pye bwa bannann nan li. Yo jis Fè yon ti kantite bannann pou gad
yo nan peyi a. Poukarakteristik sa a mwen te panse ke  "landuse=allotments"
 aktyèlman ta ka byen yon etikèt ki apwopriye yo.
Ane pou "agrikilti iben" kote li se yon moso ki pi piti nan peyi sa a, 'se
pa sa ta ka releyon fèm. Byen klase epi yo pa gen yon jaden yon Swa, paske
li se te itilize poupwodiksyon manje, se konsa leisure=garden pa ta anfòm.