[Talk-it] rimozione costa concordia

Gio 19 Gen 2012 14:38:13 GMT

On Thu, Jan 19, 2012 at 15:32, Michele Zanin <miczanin at gmail.com> wrote:
> da GE blog:
>
> http://www.gearthblog.com/blog/archives/2012/01/satellite_imagery_of_the_cruise_shi.html

mmm ... ora mi chiedo se c' violazione di licenza ...
Nei sei sicuro deriva da li?
Bisogna sentire chi lo ha fatto.
Dal post leggo che l'immagine  di digitalglobe
Le cui policies dicono
http://www.digitalglobe.com/policies/usage
Editorial Use Only
Attribution Rules
No Alternation
Limited Grant of Rights

anche se ho il dubbio del discorso del ricalco, da cui  stato creato
poi questo KML
http://www.gearthblog.com/blog/archives/2012/01/18/DigitalGlobe%20-%20Costa%20Concordia.kml

Mi rincuora di pi leggere l'ultima frase
Thanks to the generosity of the folks at CleanCruising.com.au, they've
allowed Paul and PlanetInAction.com to release a full KMZ file of the
stricken ship, which you can download in this KMZ file.
http://www.gearthblog.com/blog/archives/2012/01/18/Costa%20Concordia%20on%20the%20rocks.kmz
Paul's model is amazingly accurate, and he includes various notes in
the file to show the path of the ship.

... ma alla fine sempre "google"  vince ...