[Talk-it] Tag place

Andy Townsend ajt1047 a gmail.com
Sab 23 Feb 2019 15:43:16 UTC

On 17/02/2019 11:37, Andrea Musuruane wrote:

> These two changesets definitely need to be reverted:

Thanks.I've followed the discussion (by automatic translation) for the
last few days and it does seem that the only thing that everyone is
agreed upon is that the discussion isn't going anywhere.  I'll revert
these two tonight, unless a majority of people here say not to in the
meantime.  As no-one has mentioned any other changesets I'll assume that
it is just these two.

> For some unknown reason I can't do it myself using the JOSM reverter
> plugin. So your assistance is really welcome.

The JOSM reverter plugin can get tripped up where there have been lots
of changes since the change being reverted, and it can get unfeasible to
reconcile changes.

Best Regards,

Andy

PS - automatic translations for convenience:

"Grazie. Ho seguito la discussione (con la traduzione automatica) per
gli ultimi giorni e sembra che l'unica cosa su cui tutti sono d'accordo
è che la discussione non sta andando da nessuna parte. Riporterò questi
due stasera, a meno che la maggioranza della gente qui non dica nel
frattempo. Come nessuno ha menzionato altri changeset, suppongo che
siano solo questi due."

"Il plug-in di riverbero JOSM può essere attivato quando sono state
apportate molte modifiche da quando il cambiamento è stato ripristinato
e può non essere possibile riconciliare le modifiche."