[Talk-lt] Upių žymėjimas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sun Nov 23 18:56:51 UTC 2008

Sveiki

  Pažiūrėjau upių (tiksliau didelių upių krantų) žymėjimą.

  Vilniuje Neris pažymėta kaip "natural=coastline".
  Toks žymėjimas duoda pilnai užpildytą upės plotą osmareneryje ir mapnike.
Bet parsisiuntus .img failus iš osm.ammit.de - tik Neries kraštai apibrėžiami
mėlyna linija (žr. prisegtą failą).
  Pakeitus kranto žymėjimą į "waterway=riverbank" (oficialus žymėjimas anot
OSM map-features) tiek osmrender ir mapnik gerai generuoja, tiek ir
osm.ammit.de jau duoda pilnai "užlietą" upę. Pabandymui aš keičiau tik vieną
naują Neries atkarpėlę (Valakupių šiaurėje). Štai prisegu mažiuką img su
screenshotu iš GPSr'o, kur matosi "naujas" ir "senas" Neries žymėjimas (jo
rezultatas).

  Ties Jonava Neries krantas jau pažymėtas tiesiog "natural=water". Toks
variantas irgi kaip ir teisingą rezultatą generuoja, bet nemanau, kad pats
tagas yra teisingas... Taip pat pažymėtas ir Nemunas.

  Jei nebus prieštaraujančių, tai aš ir likusią Neries dalį ir Nemuną pakeisiu
į riverbank variantą. Taigi pažiūrėkit, gal jūsų naudojami žemėlapių
variantai nesupranta riverbanko? Ar šiaip gal yra kokia kita priežastis žymėti
upės krantą kaip natural=water?

  Ačiū

P.S. Tikiuosi 23KB piešinukas nieko nesupykdys...

--
Tomas Straupis