[Talk-lt] [AKL] GSM įrenginių atviroji PĮ bei atviro formato žemėlapiai

Kęstutis Biliūnas kebil at kaunas.init.lt
Sat Aug 8 06:36:55 UTC 2009

Mykolas Okulič-Kazarinas rašė:
> Sveiki. Susidūriau su problema: nerandu GPS be nuosavybinės PĮ.

Norėjai pasakyti „GPS navigatoriaus“, nes GPS imtuvas meturi jokios
programinės įrangos (kalbant labai tiksliai - turi mikroprogramą
(firmware), bet aš manau, kad tu kalbi ne apie ją).

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GPS_Reviews
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Garmin

> Kokie GPS įrenginiai patogesni OSM pildymui?

Tam visiškai nereikalingas navigatorius. Aš tam (judėjimo
trasai užrašyti gpx formate) naudoju GPS imtuvą Globalsat BT-368
ir savo Nokia E51 telefoną.

Navigatoriaus man asmeniškai nereikia, bet žadu ir jį pasidaryti
iš to pačio GPS imtuvo ir Asus EeePC. Taigi jis bus atviros PI
pagrindu (pirmu bandymu nepavyko paleisti komunikacijos tarp imtuvo
ir EeePC per BlueTooth adapterį).

--
Kęstutis Biliūnas <kebil at kaunas.init.lt>
http://kebil.ghost.lt  |  GnuPG-Key ID: F6E7A452