[Talk-lt] Noriu prisijungti

Kęstutis Biliūnas kebil at kaunas.init.lt
Wed Jul 1 08:55:31 UTC 2009

Tomas Straupis rašė:

>   1. Žymėjimo klaidų taisymas. Klaidas aptinka JOSM'as, jei įdiegtas
> įskiepis validator, bet su juo nepatogu ieškoti klaidų dideliame
> plote. Tam geriau naudoti keepright:

>   Jei žinai Kauną, tau bus nesunku sutvarkyti blogiausias routinimo
> prasme klaidas - susikertančius kelius (reikia žinoti, ten sanktyža,
> ar tiltas, jei tiltas, kas apačioj, kas viršuj), bei nesujungtas
> sankryžas (kai šalutinis kelias neprijungtas prie pagrindiio, ko
> pasekoje routinimas nežino, kad ten galima paskuti).

Taisau po truputį. Kažkas tuo pačiu metu metu taip pat taiso, nes
užsikrovęs su JOSM, randu jau pataisytą. Randu daug node be jokių
tag'ų. Kartais ir kažkokių trumpų linijų (way) be tag'ų ir ryšių.
Tokius trinu.

>   5. Surašyti gatvių pavadinimus. T.y. kai kurios gatvės yra
> pažymėtos, bet neparašyta, koks jų pavadinimas. Taigi gali
> pagrindiniame žemėlapyje pasirinkti (paspaudęs pliusiuką dešinėje
> viršuje) Base layer -> noname. Tada gatves be pavadinimų matysi
> ryškiau pažymėtas.

Po truputį ir tai darau. Daugelį paprastų (service) gatvelių
žadu pažymėti "noname=yes“, kad nerodytų ryškiau pažymėtas.
Ar gerai? Juk jos niekad ir neturės pavadinimų.

>   Vėliau vis tiek užsinorėsi pats kokių naujų keliukų pabraižyti. Tai,
> kiek aš žinau, pigiausias variantas - pirkti tiesiog GPS imtuvą ir jį
> jungti prie telefono, kompiutero ar pan. Tada jei turi nedidelį
> kompiuterį, gali bevaikščiodamas/bevažiuodamas iš karto žymėti.

Jau supratau, kad be GPS įrenginio nieko gero nebus. Betaisydamas
klaidas pastebėjau, kad nenuėjęs į tą vietą patikrinti kaip yra iš
tikrųjų, teisingai nepadarysi. O nuėjęs nustembi, kad ten daug kas
skiriasi nuo OSM žemėlapio. Taigi tampa aišku, kad čia teks sugrįžti
su gps įrenginiu.

Užsisakiau Globalsat BT-368 imtuvą. Jei kas manot, kad darau klaidą
- perspėkit mane kol nesumokėjau.

Dar toks klausimas - kam reikalingi tie „Public GPS traces“
http://www.openstreetmap.org/traces. Ar kiekvienas redaguojantis
žemėlapį privalo įkelti čia duomenis, kad patvirtintų duomenų
legalumą? Ar yra dar kokia prasmė iš tų traces? Juk aš paėmęs
kažkieno .gpx failą ir neturėdamas šalia jokios legendos (aprašymo)
šalia to failo, negaliu turėti beveik jokios naudos.
--
Kęstutis Biliūnas <kebil at kaunas.init.lt>
http://kebil.ghost.lt  |  GnuPG-Key ID: F6E7A452