[Talk-lt] Noriu prisijungti

saimhe saimhe at mail.lt
Wed Jul 1 09:27:34 UTC 2009

> Ar yra dar kokia prasmė iš tų traces? Juk aš paėmęs
> kažkieno .gpx failą ir neturėdamas šalia jokios legendos (aprašymo)
> šalia to failo, negaliu turėti beveik jokios naudos.

   Na, jos matosi pačiame OSM jį redaguojant. (Potlatch: G arba Shift+G.)
Nežinau, ar tam būtina pažymėti "public".
   Ant vienos nuosavos trace iš bėdos jau galima žymėti kelią. Bet stengiuosi
pririnkti bent dvi tris, o dar geriau, kai yra ir svetimų: galima iš akies
vidurkinti. Nuosava trace visvien būtina, nes maždaug atsimeni vietos
prieinamumą, gi svetima gali būti iš nešiojamo imtuvo, kuris dalį laiko buvo
vežamas mašinoje ir vėliau netikėtai keliavo pėsčiom per tokią vietą, kur
mašina niekad nepravažiuos :)
   Legenda nėra esminis daiktas ir gali meluoti. Apskritai kiekvienam
mapperiui verta turėti krūvą žemėlapių, įvairios kilmės ir amžiaus --
tokioms traces įvertinti. Yra ir kažkokių online servisų, kurie bent ant
viešų žemėlapių, kaip Google Maps, parodys.

--
  saimhe