[Talk-lt] Mano pirmasis sudėtingesnis įnašas į OSM

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Jul 16 13:03:55 UTC 2009

Laba diena

2009 m. liepos 16 d. 14:26, sirex<sirexas at gmail.com> parašė:
> Kadangi šiuo metu atostogauju, tai nusprendžiau padaryti savo kaimo žemėlapį,
> štai kas gavosi:
>    http://osm.org/go/0leEyEaP--?layers=0B00FTF
> Jei kas turėsit laiko, mestelėkit akį, gal ką nors padariau ne taip.

  Labai gražu ir detalu! Super!

  Dabar reikia tik klaidas, kurios vizualiai nesimato, sutvarkyti.
  1. Anykščių gatvė kertą upeliuką. Reikia arba gatvei užkrauti virš
upeliuko tiltą, arba upeliuką po gatve įkišti į tunelį (jei ten
tiesiog vamzdis po keliu).
  2. Šaligatvis, einantis lygiagrečiai Anykščių gatvei, kertasi su
Miško gatve. Susikirtimo vietoje turėtų būti taškas (node). Kam?
Teoriškai aš galiu sugalvoti įsijungti dviračių ar pėsčiųjų routinimą,
jei nėra susikirtime taško, routinimas galvoja, kad čia "pasukti"
negalima :) Kaip bebūtų, tokias klaidas vėliau keepright'as aptiks.
Yra ir daugiau susikertančių kelių, kurie neturi taško susikirtimo
vietoje.
  3. Jei yra, įrašyk parduotuvės pavadinimą... Nors tikriausiai ten
bus bepavadinimo...

  Kaip pačiam pasitikrinti klaidas, nelaukiant, kol keepright'as
patikrins? Pasileisk dominančią vietą per JOSM su validatoriaus
įskiepiu.

  Dar kartą sveikinimai su puikiai atliktu mappinimu! Galima bus kaip
pavyzdinio mappinimo vietą atsiminti.

--
Tomas Straupis