[Talk-lt] Mano pirmasis sudėtingesnis įnašas į OSM

sirex sirexas at gmail.com
Thu Jul 16 14:01:52 UTC 2009

On 2009-07-16 15:40, kebil wrote:
> Mano supratimu - labai gražiai. Bet kodėl neįkeli savo gps treck'ų į:
> http://www.openstreetmap.org/traces

O kodėl reikia įkelti GPS trace'us?

On 2009-07-16 15:03, Tomas Straupis wrote:
>  1. Anykščių gatvė kertą upeliuką. Reikia arba gatvei užkrauti virš
> upeliuko tiltą, arba upeliuką po gatve įkišti į tunelį (jei ten
> tiesiog vamzdis po keliu).

Ten yra nedidelis dirbtinai iškastas upeliukas, pažymėjau jį kaip
(waterway=canal). Upeliukas yra apie 1 m pločio, todėl nėra jokio tilto, tik po
keliu pravestas vamzdys.

Tai tokiais atvejais, kaip suprantu nereikia žymėti tilto, nes jo nėra... ?

Ačiū, šito tai nežinojau...

--
Mantas aka sirex
    OpenID:     getopenid.com/sirex