[Talk-lt] Mano pirmasis sudėtingesnis įnašas į OSM

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Jul 16 14:48:29 UTC 2009

2009 m. liepos 16 d. 16:01, sirex<sirexas at gmail.com> parašė:

> O kodėl reikia įkelti GPS trace'us?

  1. GPS'as vis tiek veikia su paklaida (ypač prie medžių, pastatų,
stačių kalnų). Tai jei tuo pačiu keliu buvo praeita kelis kartus -
galima kelią koreguoti pagal "vidurkį". Aišku trace'ų su
pavaikščiojimas per kiemą ar lauką kelti nepageidautina, kad
neatrodytų, kad ten kažkur yra nepažymėtas kelias.
  2. Tai šioks toks įrodymas, kad tu ten tikrai buvai, o ne iš kokio
kito žemėlapio nukopijavai. Čia gali būti naudinga, jei kas nors
sugalvotų pulti OSM'ą. Kas gali atsitikti, kai OSM duomenų kokybė
pradės grasinti komercinių organizacijų pelnui.
  3. Trace'ai nesitrina (ar bent jau ilgai nesitrina, nežinau, kokia
buvo paskutinė OSM pozicija šiuo atžvilgiu). Taigi, jei dėl kažkokių
priežasčių dingtų tavo sužymėti keliukai, juos visada būtų galima
atstatyti vien pažiūrėjus į trace'us.

> Ten yra nedidelis dirbtinai iškastas upeliukas, pažymėjau jį kaip
> (waterway=canal). Upeliukas yra apie 1 m pločio, todėl nėra jokio tilto, tik po
> keliu pravestas vamzdys.
>
> Tai tokiais atvejais, kaip suprantu nereikia žymėti tilto, nes jo nėra... ?

  Tokiu atveju upeliuko dalį, einančią po keliu, pažymėčiau kaip
tunnel=yes layer=-1.

--
Tomas Straupis