[Talk-lt] Pakeitimai Lietuvoje

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jul 20 14:18:07 UTC 2009

Labas

2009-07-20 Marius Gedminas <marius at gedmin.as>:
> O negalima su autoriais pasišnekėti, kad pataisytų savo PHP bugus?

  Arba aš blogai žiūrėjau, arba nesugebėjau rasti autorių kontaktų :)
  Aš taip suprantu, kad šitą skriptą rašo http://www.steffenvogel.de/,
bet kaip jį pasiekti? Nebent tikėtis, kad rašant
bambararam at steffenvogel.de visi laiškai susiredirectins į vieną -
Steffen'o dėžę?

  Googlas duoda kažkokius emailus, bet ar čia tas pats žmogus - nežinau:
  http://www.123people.at/s/steffen+vogel
  Nes ten net BMW adresų yra, o vaikinukas (pagal blogą) dar jaunas...
(t.y. dar negali dirbti BMW). Tai kad neparašyčiau kokiam BMW CEO -
"ei, pasitaisyk savo php skriptą, bo man čia užknisa" su atsakymu
"ačiū kad domitės BMW produkcija, mes būtinai atsakysime į jūsų laišką
artimiausiu metu" :-D

P.S. Paskutinė instancija lieka aišku per talk at openstreetmap.org kontaktuoti...

--
Tomas Straupis