[Talk-lt] dviračių trasos

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Sep 4 09:47:47 UTC 2009

Laba diena

2009 m. rugsėjo 4 d. 12:38, Frank'as Wurft<frankas at bicycle.lt> parašė:
> pradėjau wiki puslapį dėl dviračių trasų žymėjimo.
> prašau žiūrėti ir papildyti bei pareikšti nuomonę ar taip tinka:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lt:dvira%C4%8Di%C5%B3_trasos

  Aš pridėčiau pastabą pačioje pradžioje, kad jei dviračių takas yra
kelio dalis - nereikia paišyti naujo kelio, tik pridėti žemiau
pažymėtus tagus.

  Galima būtų padiskutuoti, ką daryti su dviračių keliu, kuris eina
sakykim 5m nuo kelio. Nežinau, ar tokiam reikėtų paišyti naują
kelią... Nes tada žemėlapis labai jau panašus į šamarliaką pasidaro.

P.S. Tas pats galioja ir pėsčiųjų keliams/šaligatviams.

--
Tomas Straupis