[Talk-lt] dviračių trasos

Mindaugas mindedie at zebra.lt
Fri Sep 4 14:48:21 UTC 2009

Sveiki!

>   A? prid??iau pastab? pa?ioje prad?ioje, kad jei dvira?i? takas yra
> kelio dalis - nereikia pai?yti naujo kelio, tik prid?ti ?emiau
> pa?ym?tus tagus.

Ką daryti su takais kurių atstumas kaičiais? Pvz: eina visai šalia
kelio, o už kokio 1km dėl miško, griovio, pylimo ar pan. porą kilometrų
eina gerokai toliau no kelio (+5m).

Jei šaligatvis atskirtas veja ar medžiais ar pan? Nepakenks jeigu
sužymėsi medžius, vejas ir takus/šaligatvius atskirai? Idealus variantas
būtų, kad osm pieštų kelius su šaligatvių tagais kitaip nei įprastą
highway=residential ar kitą.

Takus toliau nuo kelio, mano manymu, reiktu atskirai žymėti.
Šaligatvius... Po kol kas aš jų nežymiu.

P.S. Lietuvoje yra dviračių trasos? :-/ Dviračiu taku net viso miesto
pervažiuot negaliu (bet artimiausią kaimą galiu juo pasiekti :D).