[Talk-lt] dviraciu takai

Frank'as Wurft frankas at bicycle.lt
Tue Sep 29 11:20:33 UTC 2009

Sveiki!

gavau iš Lietuvos Automobilinių Kelių direkcijos sąrašą su visais
dviračių-pesčiųjų takais prie valstybinio reikšmės kelių, t.r. užmiestyje.
Padėjau čia (.xls plius Valstybinio kelių sarašu ant antro lakšto)
http://wiki.dviratis.lt/tiki-download_file.php?fileId=39

ir buvau Alytuje. Mat ir Lietuvos miestus reikia tikslinti...

Bet mano asmeninis prioritetas yra esminių dviračių trasų įdegimas...
Dviratininkams labai svarbu sužinoti kelio danga (žyrkeliai!)

--
Already signed? Jau pasirasiai?
www.dviratis.lt/deklaracija

Frank "Frankas" Wurft, M.A.
POST: a/d 61     LT01002 Vilnius LIETUVA
TEL. (mobil): +370 699 56009     FAX +370-5-2784074

*** NEW 2009! www.velo-city.lt Vilnius: RENT - TOURS Bernardinu 10
*** Lietuvos dviratininku bendrijos tarybos narys - www.dviratis.lt -

*** www.BaltiCCycle.eu
INFO - SHOP - RENT - TRAVEL
Die Spezialisten zum Radfahren in Litauen, Lettland, Estland
Experts on Cycling in Lihuania, Latvia, Estonia